Zákaznícka podpora

Staráme sa o našich zákazníkov
ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE
Svojim zákazníkom poskytujeme profesionálnu pomoc a podporu na základe servisného kontraktu alebo zmluvy o poskytovaní servisných služieb. Klienti, ktorí nemajú uzatvorený žiaden servisný kontrakt, sú účtovaní na základe počtu odpracovaných hodín v zmysle cenníka o poskytovaní služieb. Požiadavku na servis je možné zadať viacerými spôsobmi, prostredníctvom webového formulára nášho servisného portálu, telefonicky alebo jednoducho stlačením tlačidla Pomôžte mi v programe TeamViewer.
TIP
Po stiahnutí stačí TeamViewer iba spustiť a objaví sa vám okno, v ktorom uvidíte vaše vygenerované unikátne ID prípadne heslo. Tieto údaje je nutné nadiktovať nášmu pracovníkovi, aby sa mohol k vášmu počítaču bezpečne pripojiť
https://www.yhman.sk/wp-content/uploads/2019/10/teamviewer_mobile_apps_quick_desktop.png
https://www.yhman.sk/wp-content/uploads/2019/10/windows-main.png
Verzia 12 pre operačné systémy Windows | Veľkosť - 11,6 MB
Verzia 12 pre operačné systémy Windows | Veľkosť - 12,9 MB
bt_bb_section_top_section_coverage_image
Kontaktné údaje
Pon - Pia 8:30 - 17:30
Novinky