ZÁKAZNÍCKA PODPORA

Staráme sa o našich zákazníkov
AKO TO FUNGUJE?

Svojim zákazníkom poskytujeme profesionálnu pomoc a podporu na základe servisného kontraktu alebo zmluvy o poskytovaní servisných služieb. Klienti, ktorí nemajú uzatvorený žiaden servisný kontrakt, sú účtovaní na základe počtu odpracovaných hodín v zmysle cenníka o poskytovaní služieb. Požiadavku na servis je možné zadať viacerými spôsobmi, prostredníctvom webového formulára nášho servisného portálu, telefonicky alebo jednoducho stlačením tlačidla „Pomôžte mi“ v programe TeamViewer.

ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

Po stiahnutí stačí program TeamViewer iba spustiť a objaví sa vám okno, v ktorom uvidíte vaše vygenerované unikátne ID a heslo. Tieto údaje je nutné nadiktovať nášmu pracovníkovi, aby sa mohol k vášmu počítaču bezpečne pripojiť

TEAMVIEWER QUICK SUPPORT

TeamViewer QuickSupport Verzia 12 – pre operačné systémy Windows | Veľkosť – 11,6 MB

TEAMVIEWER HOST

TeamViewer Host Verzia 12 – pre operačné systémy Windows | Veľkosť – 12,9 MB

bt_bb_section_top_section_coverage_image